Bag “Malas Costureras”

Bag “Malas Costureras”

4 octubre, 2017
4 octubre, 2017 sewingwithmei

Bag “Malas Costureras”

Bon dia a tothom, avui us explicaré una mica de què va això de males costureres. És un grup de costura amateur que vol mostrar al món el que fem i com ho fem. D’aquesta manera també volem compartir moments de costura amb totes les que es vulguin afegir. Així que primer de tot passeu pel blog de Malas Costureras , per entendre qui som i que volem, esteu totes i totes convidades a entrar, seguir, inspirar-vos i mostrar-nos les vostres creacions.

Buenos día a todos, hoy os explicaré un poco de qué va esto de Malas Costureres. Es un grupo de costura amateur que quiere mostrar al mundo lo que hacemos y como lo hacemos. De este modo también queremos compartir momentos de costura con todas las que se quieran añadir. Así que antes que nada pasar  por el blog de Club Malas Costureras, para entender quién somos y que queremos, estáis todas y todas invitadas a entrar, seguir, inspiraros y mostrarnos vuestras creaciones.

Avui és el primer dia de MIMI que vol dir mi miercoles, i és el dia de les costures egoistes, costures per tu i fetes per tu. Per aquest primer dia volíem fer alguna cosa especial, però com jo sempre vaig a última hora i a l’últim moment (hem tingut un cap de setmana molt complicat i molt trist), he demanat ajuda a Rebeca de Marujadas de Peluchona . Vivim molt a prop i ella té una super màquina que fa vinils. Així que li vaig demanar que me’n fes un per mi.

Hoy es el primer día de MIMI que quiere decir mí miercoles, y es el día de las costuras egoístas, costuras por y para ti. Para este primer día queríamos hacer algo especial, pero como yo siempre voy a última hora y en el último momento (hemos tenido un fin de semana muy complicado y muy triste), he pedido ayuda aRebeca de Marujadas de Peluchona . Vivimos muy cerca y ella tiene una super máquina que hace vinilos. Así que le pedí que me hiciera un para mí.

Aquest matí a les 9:00 hem quedat per veure’ns i m’ha donat el material i de pas hem estat 1h xerrant. Així que quan he arribat a casa m’he posat a enganxar el vinil a una de les motxilles que fa més temps que tinc i que m’encanta. Aquesta motxilla ha viatjat per mig Europa i España i m’ha acompanyat a moltíssimes manifestacions, quedades,  excursions i més.  La motxilla en si no té cap secret, és ben simple, dos rectangles de la mesura que un vulgui, cosit pels laterals a la part superior has de fer una vora per passar les gomes per dins i al sabater li vaig demanar que em fessin els forats, passes les cordes i llestos.

En les següents fotos podeu veure com enganxar el vinil tal com m’ha explicat la Rebeca. (planxa i paper de forn).

Esta mañana a las 9:00 hemos quedado para vernos y me ha dado el material y de paso hemos charlado 1h. Cuando he llegado a casa me he puesto a enganchar el vinilo a una de las mochilas que hace más tiempo que tengo y que me encanta. Esta mochila ha viajado por medio Europa y Españay me ha acompañado en muchísimas manifestaciones, quedadas, excursiones y más. La mochila en si no tiene ningún secreto, es muy simple, dos rectángulos de la medida que uno quiera, cosido por los laterales a la parte superior tienes que hacer un borde para pasar las gomas por dentro y al zapatero le pedí que me hicieran los agujeros, pasas las cuerdas y llestos.

En las siguientes fotos podéis ver como enganchar el vinilo tal como me ha explicado Rebeca. (plancha y papel de horno).

Espero que us hagi agradat i ens veiem a MIMI

Tela/fabric: Ribes & Casals

Enllaço/ enlazo: MIMI

Comments (11)

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *