Lauki by ANA

Lauki by ANA

18 octubre, 2017
18 octubre, 2017 sewingwithmei

Lauki by ANA

 

Bon dia a tothom, avui us ensenyo un projecte en comú les podeu veure més avall que ens ha proposat Ana de Donebyana  per celebrar el seu post número 100 del Blog. El patró i el pas a pas el podeu veure a la seva pàgina. És una jaqueta molt còmode per l’entre temps.

Buenos días a todo el mundo, hoy os enseño un proyecto en común que nos ha propuesto DoneByAna  para celebrar su post numero 100 del Blog. El patrón y el paso a paso lo podéis ver en su página. Es una chaqueta muy cómodo para el entre tiempo. 


La veritat és que em vaig animar a fer-la quan ho va dir però vaig dubtar una mica en quina tela utilitzar, així que al final em vaig animar a fer-la amb una tela que vaig comprar al mercat de reus i feia temps que la tenia esperant per un bon projecte.

Es verdad que me animé a hacerla enseguida que lo dijo pero dudé un poco en qué tela utilizar, así que al final me animé a hacerla con una tela que compré en el mercado de Reus y  que hacía tiempos que la tenía esperando un buen proyecto.

Jo he fet el disseny, tal qual ens l’ha proposat, només he afegit les mànigues. Quan la vaig tenir muntada se’m desbocava una mica i li vaig fer una pinça a l’esquena (sota la nuca). Li he posat un acabat biaix de pell artificial al voltant.

Yo he hecho el diseño, tal cual nos lo ha propuesto, sólo he añadido las mangas. Cuando la tuve montada me cedía un poco y le hice una pinza en la espaldas. Le he acabado con un biés de piel artificial alrededor.

Ana muchas felicidades por tu post NUMERO 100. A por 100 más!

A les fotos podeu veure la samarreta que ja vaig fer Aquí.

Aquí el meu maniquí amb llum a dins.  Aquí mi  nuevo maniquí con luz.

 

I AQUEST CAP DE SETMANA ÉS EL SEWING CAMP, tants mesos esperant i ja és aquí!!!! Tinc moltes ganes de conèixer a aquesta “panda de loques de la costura”.

Y ESTE FIN DE SEMANA ES EL SEWING CAMP, tantos meses esperando y ya esta aqui!! Voy con muchas ganas de conocer a toda esta “panda de locas por la costura”




Leave a Reply/Deja tu comentario

Comments (20)

  1. Lourdes - PuntsdeColors

    T’ha quedat molt xula la teva versió mola molt amb la pinça al clatell!

    • sewingwithmei

      Moltes gràcies, la pinça era necessària sinó se’m desbocava moltíssim!

  2. club malas costureras

    Preciosa chaqueta y muy ponible. El bies de “piel” le queda divino. Gracias por mostrarnos tus costuras unas semana más.

  3. Tela y tinta

    Me encanta tu versión. Es chulisima. Encantada de compartir costura contigo.besos

    • sewingwithmei

      Moltes gràcies, la tela la tenia per casa ja feia una temporada i al final li he donat utilitat!

  4. La costurera entrometida

    Loca! Que guapa estas con esos pelos! Y el rojo te sienta fenomenal. Me acabas de encender la bombilla para un proyecto

    • sewingwithmei

      Muchas gracias, tu eres mi loca prefe, ahora me has dejado muy muy muy intrigada!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.