Bikini Bandeau

Bikini Bandeau

11 abril, 2018
11 abril, 2018 sewingwithmei

Bikini Bandeau

Molt bon dia, avui us ensenyo un biquini que tenia pendent d’ensenyar-vos des de l’estiu passat. Per mi és un dels biquinis més còmodes que he portat des de fa temps, l’estiu passat el vaig utilitzar moltíssim, quasi cada dia i encara està perfecte.

Buenos dias, hoy os enseño un biquini que tenía pendiente de enseñaros desde el verano pasado. Para mi es uno de los biquinis más cómodas que he llevado desde hace tiempos, el verano pasado lo utilicé muchísimo, casi cada día y todavía está perfecto.


El patró i la tècnica és de Maria Modista del juny de l’any passat. La calça del biquini és reversible i la part del bandeau pot ser simple o doblegada com la que vaig fer aquí.

El patrón y la técnica es de Maria Modista del junio del año pasado. La braga del biquini es reversible y la parte de el bandeau puede ser simple o doblada como la que hice aquí.

He utilitzat dues lycres, una és el retall que em va sobrar del banyador que em vaig fer aquí i l’altra és una lycra negra que vaig comprar als Encants Vells. La lycra de síndries és de Atelier 193 de Portugal a uns 30 € el metre, és una gran peripècia trobar lycres boniques i a bon preu, la majoria que hi ha són de carnaval o de mallot (fantasia).

He utilizado dos lycres, una es el recorte que me sobró del banyador que me hice aquí y la otra es una lycra negra que compré a Encants Vells. La lycra de sandías es de Atelier 193 de Portugal a unos 30 € el metro, es una gran peripecia encontrar lycras bonitas y a buen precio, la mayoría que hay son de carnaval o de maillot (fantasía).

PER ACABAR VULL DIR QUE AVIAT A CAL JOAN TINDREM LYCRES PER BIKINIS i BANYADORS, QUINES GANES!

PARA TERMINAR SOLO QUIERO AÑADIR QUE PRONTO EN  CAL JOAN TENDREMOS LYCRAS PARA BIKINIS Y BAÑADORES, QUE GANAS!!!!!


Link: MIMI de Malas Costureras.

Tela negra: Enacants Vells de BCN

Tela estampada: Atelier 193

Patró i tècnica: Maria Modista


 

 

Leave a Reply/Deja tu comentario

Comments (32)

    • sewingwithmei

      Muchas gracias. Tienes razón que la braga es muy original y diferente!

  1. Lourdes - Punts de Colors

    quines ganes d’estiu veient els teus posts!!! molt maco el bikini!

    • sewingwithmei

      Muchas gracias. Creo que este año me hare otro igual con otro estampado!

  2. oohhh m’encanta!!!la forma de la part de baix es xulisima i el suje girat com has ficat a la foto sin relleno tmb, jo fvull un biquini així!!!

    • sewingwithmei

      Muchas gracias! Hombre todo todo no me queda bien!!!! Tu me ves con buenos ojos!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.