Vestit molt fresquet - vestido muy fresquito. - Vestit molt fresquet - vestido muy fresquito. -

Vestit molt fresquet – vestido muy fresquito.

18 julio, 2018
18 julio, 2018 sewingwithmei

Vestit molt fresquet – vestido muy fresquito.

Avui us ensenyo un vestit que he fet una mica sobre la marxa, tenia una idea al cap però a mesura que avançava el projecte aquesta idea canviava. El que si tenia clar és que volia un vestit amb mànigues.

Hoy os enseño un vestido que he hecho un poco sobre la marcha, tenía una idea a la cabeza pero a medida que avanzaba el proyecto esta idea cambiaba. El que si tenía claro es que quería un vestido con mangas.


Amb el meu patró bàsic he modificat el cos, transformant la pinces i fent-les de dalt a baix, he afegit una pinça al centre de l’escot del davant, he baixat l’escot a la part de l’esquena i he afegit mànigues molt amples i còmodes. La faldilla és mitja capa amb costura darrera i per tancar-lo he afegit una cremallera invisible que en aquest cas és bastant invisible.

Con mi patrón básico he modificado el cuerpo, transformando la pinzas y haciéndolas de arriba abajo, he añadido una pinza en el centro del escote del delante, he bajado el escote a la parte de la espalda y he añadido mangas muy anchas y cómodas. La falda es media capa con costura detrás y para cerrarlo he añadido una cremallera invisible que en este caso es bastante invisible.

La tela és viscosa de Cal Joan, molt agradable, amb un estampat floral molt cridaner i el fons de color blau marí. La tela es viscosa de Cal Joan, muy agradable, con un estampado floral muy llamativo y el fondo de color azul marino.


Aquest vestit el vaig estrenar per la trobada de costureres a Encants que vam tenir divendres passat. Com explico al vídeo les quedades amb costureres molen perquè compartim idees, teles, patrons; veus en directe algunes costures que t’inspiren i comparteixes la part friki del que som amb altres Frikis. És una passada. Espero que us agradi!

Este vestido lo estrené para el encuentro de costureras a Encants que tuvimos el pasado viernes. Cómo explico en el  vídeo las quedadas con costureras molan porque compartimos ideas, teles, patrones; ves en directo algunas costuras que te inspiran y compartes la parte friki del que somos con otros Frikis. Es una pasada. Espero que os guste!

 


link: MIMI de Malas Costureras.

tela: Cal Joan


Leave a Reply/Deja tu comentario

Comments (8)

    • sewingwithmei

      Muchas gracias. A ver si la proxima vez os avisamos con tiempo y nos vemos.

  1. noe

    Ostres, m’encanta el teu vestit, i a més te pinta de ser molt fresquet. Enhorabona, perquè t’ha quedat genial.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.