Camiseta-Vestido CE by NAii - Camiseta-Vestido CE by NAii -

Camiseta-Vestido CE by NAii

31 octubre, 2018
31 octubre, 2018 sewingwithmei

Camiseta-Vestido CE by NAii

Bon dia a tots i totes, després d’uns dies de desconnexió del blog avui us vinc amb una costura compartida impressionant. Es tracta de la samarreta Raglan CE by el Diario de Naii. Com ja sabeu Naii ha compartit amb nosaltres aquesta costura per celebrar el primer aniversari de MIMI del Club Malas Costureras. Jo com ja em coneixeu moltes soc més de vestit que de samarreta així que en aquest cas he modificat la llargada del patró per fer-lo vestit. Per aquesta costura jo he escollit un punt de canalé de color blau elèctric que vaig comprar als encants.

Buenos día a todos y todas, después de unos días de desconexión del blog hoy os vengo con una costura compartida impresionante. Se trata de la camiseta Raglan CE by Naii. Cómo ya sabéis Naii ha compartido con nosotros esta costura para celebrar el primer aniversario de MIMI del Club Malas Costureras. Yo, cómo ya me conocéis muchas, soy más de vestido que de camiseta así que en este caso he modificado la longitud del patrón para hacerlo vestido. Para esta costura yo he escogido un punto de canalé de color azul eléctrico que compré en Encants.

Estic molt contenta que ens hagi deixat el patró a nosaltres per “testeralo“. El resultat és una infinitat de possibilitats i costures molt boniques. Passa pel blog de Mimi i m’expliques que et semblen, que tingueu sort al sorteig i si voleu el patró passeu per la pagina del Diario de Naii!!!!!!

Estoy muy contenta que nos haya dejado el patrón a nosotros para testeralo. El resultado es una infinidad de posibilidades y costuras muy bonitas. Pasa por el blog de MIMI y me explicas que te parecen, que tengáis suerte al sorteo y si quereis el patrón pasar por la pagina del Diario de Naii!!!!!!


link: Mimi Malas Costureras

Patrón: Raglan CE de Naii

Tela: Encants de Barcelona



Leave a Reply/Deja tu comentario

Comments (4)

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.