Vestit de festa negre- vestido de fiesta negro - Vestit de festa negre- vestido de fiesta negro -

Vestit de festa negre- vestido de fiesta negro

19 diciembre, 2018
19 diciembre, 2018 sewingwithmei

Vestit de festa negre- vestido de fiesta negro

Bon dia a totes i totes, després d’algunes setmanes de descans ara torno a la càrrega amb un nou look que he creat per les festes de Nadal i que ja he estrenat al sopar de les companyes de feina (NO ES EL SOPAR D’EMPRESA).

Buen día a todas y todas, después de algunas semanas de descanso ahora vuelvo a la carga con un nuevo look que he creado para las fiestas de Navidad y que ya he estrenado en la cena de las compañeras de trabajo (NO ES LA CENA DE EMPRESA).

És un vestit molt sexy, per primera vegada en el món costuril m’he fet un escot fins al melic. Tots els vestits els havia fet amb escot a l’esquena que em semblen igual de sexys  i aquesta vegada m’he decidit per un escot molt pronunciat.

Es un vestido muy sexy, por primera vez en el mundo costuril me he hecho un escote hasta el ombligo. Todos los trajes los había hecho con escote a las espaldas que me parecen igual de sexys pero esta vez me he decidido por un escote muy pronunciado.

Per fer aquest projecte he utilitzat punt roma negre, un retall que ja tenia per casa. És ideal per aquest projecte perquè és còmode i té un toc més elegant que molt altres tipus de punts. Ho vaig cosir tot amb la plana i dsp vaig passar la over.

Para hacer este proyecto he utilizado punto roma negro, un recorte que ya tenía por casa. Es ideal por este proyecto porque es cómodo y tiene un toque más elegante que muchos otros tipos de puntos. Lo cosí todo con la plana y luego pasé la over.

 

El vestit el vaig crear en 2 h com a molt però vaig tardar-ne com a 4 per fer aquest escot, us explico:

PART 1

  1. Primer vaig transformar el meu patró base transformant les pinces de pit fent que fossin un costadillo o pinces princesa.
  2. Com que el volia molt estret no li vaig donar ni 1 cm de marge.
  3. Després vaig dibuixar un escot fins al melic.I per acabar vaig allargar-lo fins al genoll.
  4. La copa de la màniga la vaig baixar 1,5cm

El vestido lo creé en 2 h como mucho pero tardé como 4 para hacer este escote, os explico:

PARTE 1

  1. Primero transformé mi patrón baso transformando las pinzas de pecho haciendo que fueran un costadillo o pinzas princesa.
  2. Como que lo quería muy estrecho no le di ni 1 cm de margen.
  3. Después dibujé un escote hasta el ombligo.
  4. Y para acabar lo alargué hasta la rodilla.
  5. La copa de la manga la bajé 1,5cm

PART 2
Quan me’l vaig emprovar em sortien les mamelles per l’escot i vaig pensar massa exagerat així que vaig posar-li tul. Però el Tul no m’agradava massa i el vaig treure. Dsp de donar-li tombs i tombs vaig pensar a posar unes tires de cadena per donar-li un toc més modern però no em va agradar. Dsp vaig posar-li un encaix negre, però matava molt l’escot. També vaig pensar a posar ollaos i passar una cinta però em va semblar de “BUSCONA“…. en fin. Així que dsp de 4 intents fallits i mil idees vaig decidir posar unes tires negres de la mateixa tela (tot i que em semblen molt xonis) però el resultat em va encantar. Quan ja tenia tot això fet me’l vaig posar i encara em semblava massa l’escot (tot i que era la meva primera idea) i al final vaig tornar a cosir tul per sota.

PARTE 2
Cuando me loo pruebo me salían los pechos por el escote y pensé demasiado exagerado así que le puse un tul. Pero el tul no me gustaba demasiado y lo saqué. Después de darle vueltas y vueltas pensé en poner unas tiras de cadena para darle un toque más moderno pero no me gustó. Luego le puse una encaje negro, pero mataba mucho el escote. También pensé a poner ollaos y pasar una cinta pero me pareció de “BUSCONA”…. en fin. Así que después de 4 intentos fallidos y mil ideas decidí poner unas tiras negras de la misma tela (a pesar de que me parecen de chonis). Pero el resultado me encantó. Cuando ya tenía todo esto hecho me lo probé y todavía me parecía demasiado el escote (a pesar de que esa era mía primera intención) y al final volví a coser tul por debajo.

PART 3
Ara l’escot ja el tenia, però no era massa còmode en caminar així que li vaig desfer la pinça que arriba fins al genoll i la vaig deixar obert. I aquella nit me’n vaig anar a dormir. Però a mitjanit em vaig aixecar i vaig pensar que si posava les mateixes tires de l’escot a la “raja” podia quedar més original i així ho vaig fer l’endemà.

PARTE 3
Ahora el escote ya estaba listo pero no era demasiado cómodo al andar así que le deshice la pinza que llega hasta la rodilla y la dejé abierta. Y aquella noche me fui a dormir. Pero a medianoche me levanté y pensé que si ponía las mismas tiras del escote a la raja podía quedar más original y así lo hice el día siguiente.

I fins aquí les 3 parts del vestit. Us vull fer una pregunta, us ha passat mai que la gent et comenta com hauries de fer els dissenys i no es paren a pensar que jo he estat moltes hores pensant en el disseny… perquè comenten si no en tenen ni idea. D’aquest vestit m’han dit – l’escot no seria millor al darrer?- i jo -sí però en aquest disseny que he pensat molt el vull davant si no ja l’hagués fet a l’esquena-. No saben la feinada que hi ha cada vegada que vols fer una cosa.

Y hasta aquí las 3 partes del traje. Os quiero hacer una pregunta, os ha pasado alguna vez que la gente te comenta como tendrías que hacer los diseños y no se paran a pensar que yo he dedicado, invertido muchas horas pensando en el diseño… porque comentan si no tienen ni idea. De este traje me han dicho – ¿el escote no sería mejor en la espalda?- y yo -sí pero en este diseño que he pensado mucho lo quiero delante si no ya lo hubiera hecho en la espaldas-. No saben el trabajo que hay cada vez que quieres hacer una cosa.

 


LINK: MIMI de Malas Costureras.

Patrón propio


Leave a Reply/Deja tu comentario

Comments (4)

  1. 1.- quien te dijo eso es un ignorante. Cuando nos hacemos la ropa, hacemos lo que nos da la gana, para bien o para mal, pero hacemos lo que queremos.
    2.- estás cañón con ese escotazo, te queda genial y por algo eres Sexy Mei

    En resumen, te lo has currado, te queda como un guante y es lo que tú querías. Así que nadie tiene nada que opinar. Al próximo le dices de mi parte que te parece genial, que se lo haga así, que el tuyo es el que es.

    Muxus

  2. Estàs espectacular!! M’agrada moltíssim i el molt original. La gent parla sense saber i donen opinions quan no les hem demanat. Ni cas!😘

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.